TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Ta det lugnt, jag lever!

Kategori: Janinas inlägg


Såg att Amanda undrade vart jag och nalle tagit vägen! Haha. Nej men som ni kanske förstår så har dom senaste dagarna varit ganska tuffa efter förlusten av en av våra hästar. Så jag har helt enkelt valt att ägna dom senaste dagarna åt familjen och nalle har haft några dagars påsk vila och lugnare ridning. Antar att jag borde visat er ett litet livstecken iallafall men jag har verkligen inte alls kännt för att sätta mig ner och blogga när jag mått lite halvtaskigt. Men nu börjar dom vardagliga rutinerna komma tillbaka som vanligt igen och lattjo har accepterat att hans bästa hästkompis inte kommer tillbaka mer och nalle har gjort sig hemmastadd ordentligt och allt annat flyter på ! skönt ...Så imorgon så LOVAR jag en hel del inlägg från min sida ! Förlåt ännu en gång kära läsare och glad påsk på er !














Kommentarer


Kommentera inlägget här: