TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Mobilbloggar

Kategori: Janinas inlägg

Bloggar från mobilen just nu och det går så jäkla segt att lägga in bilder så jag orkar inte krångla med det! Därför blir det något inlägg utan bilder, men hellre det än ingen uppdatering alls! :) Nalle har haft en lite lugnare dag idag med en promenad, och vi har flyttat hästarna till en av våra andra hagar som det har kommit upp grönt fint gräs i så dom har fått gått där och beta en stund..Båda två hästarna har varit trötta och legat ner och sovit i omgångar under dagen. Min syster mmsade en bild tidigare på när nalle och lattjo låg brevid varandra och vilade i hagen. Jag är lika trött jag också efter alla tidiga mornar och sena kvällar så det blir en lugn kväll idag. Jag, Simon, Ewe och Dennis ska spela super mario Wii senare. Annars har jag inga planer alls för resten av dagen. Skönt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: