TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Löshoppning

Kategori: Janinas inlägg



Var i Orsa och löshoppade Nayeli idag för Therese Kax. Vilken duktig kille jag har ! Han tog i som attan och tyckte det var roligt att få springa löst och framförallt att få hoppa. Han tog hindrerna hur fint som helst och han fick beröm av Therese för hans teknik. Det var nog skönt för honom att få springa av sig lite också, ni ska bara se skutten han gjorde i början! haha, typ rodeohäst stil! Michelle följde med och filmade lite så tänkte lägga upp filmen i morgon.


Lite bildsnuttar från filmerna...(filmade med min iphone eftersom jag glömde kameran)
























Kommentarer

  • Chewert säger:

    Jag skulle ju få följa ! Känner mig utbytt ! :( </3 buhuuu .. Nu är du skyldig mig en glass ! >:(

    2011-04-28 | 15:06:37
  • Janina säger:

    Svar: haha men chewert ! :') jag trodde du jobbade -.- men det blir fler gånger så du får följa då och titta på galningen :) och ja, jag kan bjuda dig på en glass <3

    2011-04-28 | 17:03:13

Kommentera inlägget här: