TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

kvällspromenad

Kategori: Amandas inlägg

Har ju varit en heldag i stallet idag, eller nja, runt 11 var jag hem och tog en powernap på några timmar - sen övningskörde jag med min otroligt livrädde mor och tog det lite lugnt fram till kl 18 då åkte jag tillbaka till stallet.
Fixade in nytt spån till Rasmus box och packade lite mat, tog in hästarna med Lena och sen gav dom kvällsmat runt 20-tiden.
Sen gick jag och älsklingen en kvällspromenad efetr jag hade ryktat honom och tvättat karlederna(viktigt nu i lera dagar så det inte blir mugg!!)

Han undrade litegrann vart vi skulle, men sen lugnade han ner sig och tog de lite lugnare, och så tyckte han att det var jättegott att få beta gräs för första gången i år!!





Nu ska jag kika på söndagsfilm med lite trevligt folk sen hem å sova :)
Ha en bra söndagkväll ni fina läsare!














Kommentarer


Kommentera inlägget här: