TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

klagoinlägg

Kategori: Amandas inlägg

knappt någon minut över. dom senaste två dagarna har jag bara sovit 5 timmar sammanlagt - och jobbat i 19 timmar, har haft utsläpp båda mornarna också.
inatt fick jag sova 5 timmar i alla fall, hade utsläpp imorse också, sen mocka hela stallet (som tidigare dagar) det är 8 boxar, samt ridit två hästar minst, samt gjort annat gårdsarbete, min kropp är helt slut. jag tycker synd om den.
imorgon har jag utsläpp också, efter det ska jag åka och jobba några timmar.
usch och fy säger jag bara.

Kommentarer

  • Malin H säger:

    Men lilla vän, skulle inte du bara jobba 2 dagar under lovet? Du måste vila!

    Vi ses i morgon i alla fall, om jag så måste släpa dig från jobbet!

    <3

    2011-04-26 | 15:03:46
  • Anonym säger:

    Fast väljer du att vara ute och dricka istället så får du nog skylla dig själv lite.

    2011-04-28 | 14:14:37

Kommentera inlägget här: