TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Hoppträning

Kategori: Amandas inlägg

Igår hade jag hoppträning för Annica Bood, har inte varit hemma igår på hela natten utan jag sov i Rättvik och har flyttat hem allting därifrån eftersom jag flyttar hem permanent i några veckor nu. skönt!

När jag kommer hem ikväll och har stadgat Rasmus hemma i det nya stallet så lovar jag att lägga upp filmer från gårdagens hoppträning, min grabb var i allafall suuuperfin och vi båda var väldigt nöjda! Det märks tydligt på hans energi att han blitt piggare och starkare nu när han förlorat massa vikt, toppen!


Idag ska Anna Spångmyr tömköra Rasmus, det ska bli spännande! Jag kommer absolut även att filma detta och lägga i på bloggen ikväll :)






















Kommentarer


Kommentera inlägget här: