TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Helg i mora

Kategori: Amandas inlägg

Jag har Rasmus stallad i Rättvik, men eftersom jag bor i Mora "egentligen" så har jag även mitt jobb här. På helgerna brukar jag åka till Mora för att jobba och då brukar en vän till mig ta hand om min lilla skruttpojke. Denna helg är en sådan helg, idag hade Annie hand om Rasmus och han fick sig en liten skritt & travtur ut i skogen, lite lugnt bara.
Imorgon ska Saga & Natta ta Rasmus och jag hoppas att dom rider lite dressyr - men eftersom Saga är i Åmål (!!) för att tävla dressyr just nu - och kommer hem imorgoneftermiddag så kanske hon inte alls orkar vara så seriös med ridningen. Vi får se vad dom väljer att hitta på. 
Har inte pratat med Saga idag, men jag hoppas verkligen att det har gått bra för henne. Visar er en bild på Saga och hennes ursöta ponny Dunet.
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!


Kommentarer

  • annie säger:

    superduper mysigt va de! :)

    2011-04-03 | 17:12:12
    Bloggadress: http://annieforsberg.bloggplatsen.se
  • Saga säger:

    Nej blev ju att vi kom hem rätt sent annars hade jag sjävlklart ridit mysiga Rasmus! Det är bara att säga till så rider jag så fort jag har tid, vill verkligen hjälpa dej när du inte har tid och så! :D <3

    2011-04-03 | 20:33:51
    Bloggadress: http://sagahagmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här: