TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Gymnasie DM 1 m med Rasmus

Kategori: Amanda tävlar

Tävlingsdebut för denna termin för mig och Rasmus!!
I framridningen jobbade jag honom mycket på volt och få honom gå utåtställd och flytta för ytterskänkel, detta för att få igång Rasmus stela bakben, en teknink som funkar kanon på honom!
Framhoppningen var dennsamma som för Kortez, 2 ggr på vardera räcke & oxer samt 5-6 ggr på lilla hindret då jag jobbade med att göra lite snävare svängar och få honom pigg, lite uppåt & framåt.
Han kändes lika taggad som jag var.



Tack Evelina Holmgren för all hjälp idag,
och tack Malin Hammarskjöld för dom fina orden om Rasmus i bakrunden ! :)

Kommentarer

  • Kajsa R säger:

    Han är så fin, du har gjort ett toppenjobb med honom Amanda. Tråkigt med stoppet, men resten av banan tyckte jag var jättefin! :) Hoppas ni lyckas bra denna tävlingstermin, jag tror på er!

    2011-04-21 | 20:27:49
  • Elin säger:

    Denna ritt är legendarisk!! Den kommer alltid minnas! Den ritt som godkände vårat jobb ;) (även då de är Amanda som fått göra de jobbiga och vi de roliga). Denna ritt färdigställde (?) vårat projektarbete! Miljoner tack till dej Amanda som ställt upp och var vårat projektarbete och miljoner tack till denna OTROLIGT fina ritt :)

    2011-04-22 | 02:37:39
    Bloggadress: http://elinjennys.blogg.se/
  • amanda säger:

    Kul att höra Kajsa, tack!! :)



    Haha Elin, ja men jag håller med dig - det var en bra ritt & ni blev klart med erat projektarbete trots alla motgångar vi har haft! Tack för tiden! :)

    2011-04-23 | 00:43:27
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: