TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Fredag kväll

Kategori: Janinas inlägg



Kom hem från stallet nyss. Skjöt upp ridningen i nån timme för jag fick lov att fixa lite annat innan :) men tillsist kom jag ut på en sväng i skogen iallafall. Trist väder (regn?) och världens sämsta underlag ute på grusvägarna. Det är så geggigt och på vissa ställen är det så mjukt så man sjunker ner en bra bit. Det är väl det som är nackdelen med våren antar jag. Hur som helst, blev en rätt lugn ridtur och vi chillade mest bara. Skrittade mestadels men arbetade mycket lösgörande och öpnnor & slutor längs vägen, och mycket fokus på att han skulle skritta på ordentligt och inte gå och slöa till som det är lätt att han gör. Travade i låg och mjuk form på slutet och han kändes jättefin. Det fick räcka för idag.



haha, skitig hjälm ?



Blir en lugn Fredagskväll för min del, och tagga inför imorgon då jag ska ut med lite kul folk :) Ska ta igen alla timmar av sömn som jag har förlorat denna vecka tror jag, så det blir nog en tidig kväll för mig. Haha...
















Kommentarer


Kommentera inlägget här: