TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Dressyrträning ikväll

Kategori: Janinas inlägg



Puuh ! Som vanligt på måndagar så har jag dressyrträning i orsa för Jenny. Vanligtvis brukar jag rida hästar som står på klubben, men idag tänkte jag att jag skulle ta med Nalle upp. Men eftersom det blev krångel med transporten så såg det inte ljust ut. Så jag och mamma har spenderat hela morgonen med att ringa runt och försökt få tag på en transport att låna över kvällen. Men efter ett flertal misslyckanden så antog jag att jag snällt skulle få vänta tills nästa träning istället. Men icke! tillslut fick jag äntligen tag på en transport! tusen tack Erika, du räddade min kväll :) !


Så ikväll blir alltså min och lillkillens första träning för instruktör. Ska bli jättespännande att se hur han har utvecklats på senaste tiden. Mamma ska följa med upp, och kameran också - så jag hoppas det blir en del bilder/filmer som jag kan visa er sen :)

























Kommentarer


Kommentera inlägget här: