TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Today's dinner!

Kategori:

Var borta och borstade lite på Quilan innan. Hittade inget som kunde gjort att hon inte var som hon skulle igår, ingen svullnad, ömhet eller liknande. Olle var med i stallet, men tyckte som vanligt att det var ganska tråkigt, hästen får ju all uppmärkssamhet när man är där, suck liksom. Men när jag var klar så lämnade jag av henne och cyklade ner och handlade lite smått, och middagen blev våfflor! Det fick mig att tänka på i våras när jag och Amanda hade en mysvåffellunch :) (appropå köttbullar bara så där om ni ville veta, haha)



Måste fortfarande lära mig att lägga upp filmer här, så ni får se lite från stafetthoppningen förra helgen, dressyren från i helgen och lite annat smått och gott som jag har att visa!

Nu ska jag avsluta det här helt meningslösa inlägget och försöka göra lite läxor som jag inte gjorde innan eftersom jag myste lite med mina 2 sambos och våran gemensamma vän istället :)

Puss och hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: