TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

my heart on you're hoof

Kategori: Amandas inlägg

dags att sova nu, om jag lyckas somna. imorgon blir det jobb.. 12.00-21.15, kul! men förvänta er dålig uppdatering av mig imorgon. slänger kanske upp ett tidsinställt inlägg om något intressant så att det händer något hä under dagen i alla fall.
fälttävlansbrudarna drar till boxholm, kommer sakna dom över helgen! sen är det bara måndag(vicki fyller år!) sen åker jag och saga, åh så kul!
i love u

Kommentarer

  • Emilia säger:

    ååhh du och Rasmus passar så bra ihop !

    2011-08-13 | 11:51:14
  • Anonym säger:

    varför ska du inte ha kvar rasmus?? :O

    2011-08-14 | 00:34:20
  • julia lund nyberg säger:

    hej, förlåt om jag frågar. men jag har aldrig riktigt fattat om rasmus är din häst eller om skolan äger honom, eller hur det är.

    men han är en jättefin häst och det är jättesynd att du ska sälja honom.. ):

    2011-08-15 | 08:43:18

Kommentera inlägget här: