TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

men SUCK!

Kategori: Amandas inlägg

Jag tänkte ju ut värsta smart att om jag köper biljetter skitbilligt på tradera så kommer jag och Saga tjäna massa pengar vid biljettköpen, så när jag har så stolt har vunnit dom där auktionerna så känenr jag mig grundlurad!

Jag uppfattade det som att vi kan välja vilket tåg vi vill mellan 05.00 - 09.59, men så var det tydligen inte! Utan när man ska till att betala biljetthelvetena så har SJ själv valt ut vilket tåg man ska ta och vart man ska sitta, så jag fick två olika resor, en vid 05.37 och en vid 09.33 - idioti!!

Jag och Vicki ska i alla fall ringa SJ imorgon och kolla om vi kan boka om ena biljetten så att vi i alla fall kan ta samma tåg!

Samma vart det med hemresorna, ena tåget hem går 15.45 & andra tåget hem vid 19.45, tror vi betalar dom där resorna jag vann men åker med MASEXPRESSEN hem, mycket skönare så vi vet att vi tar oss hem ordentligt.
ååh jag så sur på det här nu!




Nu väntar sängläge. Jobb imorgon på donken 8-17 efter de tar jag bussen hem till Rättvik, skönt.

Malin & Matilda har förövrigt kvalat till SM i fälttävlan, hon får förklara mer sen - GRATTIS MALIN & MATILDA!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: