TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Malin igen!

Kategori:

Tjo! Jag tänkte gästblogga igår, men då hann ju Sagibag före, haha!
Så då tänkte jag att jag gör det idag istället :)

Som ni säkert redan vet så lyckades jag och Tequila få en kvalrunda i Mantorp senast, hela 55% fick vi i dressyren med en 7:a på inridningen! Och jag var faktiskt riktigt nöjd med ritten! Det har jag nog aldrig trott om oss, men se så fel jag hade! :) Hoppningen var felfri och terrängen var vi felfria på hinder men jag gasadepå på tok för mycket, så vi red 28 sekunder före idealtiden vilket ledde till 5,2 straff för tid, hehe! Nästa helg så åker hela gänget 4 mil längre söderut till Boxholm och då blir det debut i P90 för mig och min bästa! Det ska bli jäklans skoj alltså!

Men innan dess så jobbar jag ytterligare några dagar på travet (jag sommarjobbar där hos Kajsa Frick) och så ska jag försöka hinna med att fixa riskettan och halkbanan till körkortet. Jag fyller ju 18 år den 22 september och jag bara längtar! Körkortet står överst på inhandlingslistan för lönepengarna. Haha, jag har nog tjatat om körkortet i över ett år, alla runt omkring mig börjar nog lessna snart ;)

Skolan börjar snart också och jag längtar! (Korkad kanske?) Nja, men trivs man så trivs man! Dessutom är det ju bästa och (tyvärr) sista året kvar nu. 3:an på gymnasiet, en helmysig klass, trevligt folk runt omkring, sambon är super, sista spurten i plugget, studentbal när alla är fina, studentveckan som är sista veckan då alla är tillsammans. Känns nästan lite sorgligt när jag tänker på det redan nu, hur mycket kommer jag då inte gråta sen när vi väl är där liksom? Haha. Men men, jag ska i alla fall göra det bästa jag kan av det här året och börjar bli riktigt pepp på att börja nu!

Oj, allt det här kändes väldigt osammanhängande, men det kanske inte är så smart att försöka skriva en hyfsad text klockan halv 10 på kvällen när man började jobba halv 7 i morse ;) Dessutom är det dags att sova, för jag jobbar ju i morgon också :)

Jag bjuder på en bild på mig och en av alla de fina och underbara människorna som jag ska spendera sista året med!

Jag och Amanda under en av våra första SAC-kvällar*, mycket vackra!

*SAC-kväll, en kväll som Malin och Amanda spenderar tillsammans med skolådan, kladdkaka med grädde och hallon samt lite mysprat.

Puss och kram skummbanan!
Malin :)

Kommentarer

  • amanda säger:

    Vilken överraskning, tack Malin!!



    Åh, våra SAC-kvällar! <3<3

    2011-08-08 | 11:29:55
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/
  • Saga säger:

    HIHI JA jag hann misann före! ^^,

    Ni är bäst som kvalade! :)

    2011-08-10 | 20:47:42
    Bloggadress: http://sagahagmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här: