TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Laughing out loud

Kategori:

Jag hoppas, jag bara hoppas, att det blir som jag vill. För jag vill ha det sista året på mitt sätt..


Olle ligger i fotändan av sängen och myser, jag lyssnar till regnet som faller ner utanför. Vi har just haft myskväll här på Malons crib. Jag, Elin och Hanna har dippat chips, gurka och en orange paprika som jag fick i inflyttningspresent av min syster. Hon vet att jag hatar färgen orange, så allt hon ger mig är orange. Jag följde med Hanna en bit på vägen hem till henne så Olle fick kissa, vi såg en massa grodor och så skämdes vi för att vi inte hade några reflexer på oss i mörkret.



Idag stod Fysik B, Svenska B och Mattematik D. Vi har redan fått lite läxor som jag ska ta tag i efter helgen, för den är lite rejält körig, som vanligt när det gäller mig, haha. På matten satt hela klassen och bara asgarvade, hälften skrattade väl så att de grinade, Haha. Vi har en helt nyutexaminerad lärare och stackaren får komma till våran klass, där just matten dessutom är kaos! Haha, men kul hade vi ju i alla fall! Det löser sig säkert om ett tag. :)

När jag kom hem var jag helt slut och somnade en stund på sängen innan jag orkade dra mig mot stallet. Jag köpte skor på vägen och ringde hovis, så Tequila blir nog skodd till veckan. Ganska lagom innan våra äventyr nere i Skövde nästa helg! Jag och T var ute och myste en sväng i skogen, mycket mer orkade jag inte. Ibland har man sånna dagar och då är det ingen idé att göra något vettigt, för då går det som bekant bara åt skogen. Jag tänkte även gå på hopp och dressyr clinicen i körhuset, men eftersom jag somnade och fick lov att handla mat så sket sig det, tråkigt, men man måste väl tänka på sitt eget bästa ibland också. Så nu blev det så!

Nu borde jag verkligen sova, klockan står på halv 6 i morgon och jag ska till Mora med några i klassen och springa vasastafetten. 6.6 km lätt uppför på myrmark var det ja! Nu börjar jag nästan bli peppad!


Jag och Quilan på en träning i Leksand.

Och Kom ihåg kära läsare! Hästliv siljan show lördag kväll, 19.00 i körhuset i Rättvik!

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: