TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

it's raining man

Kategori: Amandas inlägg

Gårdagen innehöll bara massa städning här hemma i Backa, så snart kan jag få ett eget rum - skönt för oss alla, speciellt mig å Saga!  
Efter städningen gick jag och Vicki ut och gav Rasmus medicinen, han tyckte det var vääldigt äckligt - men gjorde det så bra så, han är verkligen bäst min fnuffis.
Kvällen igår spenderades med min M, jättetrevligt! Nån gång tror jag nog att jag ska tvinga på han att gästblogga!

Sovmorgon idag, men var uppe tidigt ändå för Marcus började som vanligt 8.30. Nu sitter jag här hemma och är bitter över vädret och längtar tills helgen - då får jag svar från Sarah om Bianca - sista familjen skulle komma och provrida henne då. Hoppas hoppas hoppas!

"fyra månader kvar tills jul" - hemskt va? usch vad jobbigt med vinter.

Detta blev väl ett snurrigt inlägg? Jag är ganska snurrig jag själv just nu. Snart åker jag till skolan och har naturkunskap , dagens enda lektion.




finaste plankan, jag väntar så spänt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: