TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

I feel like I'm closing up

Kategori:

Tävlingen uppdatarar jag om senare, det får tyvärr bli ett snabbinlägg nu. Vi har hämtat hem två märrar med för från brorsan och jag har haft körlektion och pluggat teori. Det var tredja körlektionen och Sigge säger att jag redan ligger före en hel del! Gjorde även fas A och B på teorin. Riskettan gjordes ju som tidogare nämnt i fredags och jag har halkbana i nästa vecka! Förutom körlektioner, en teorilektion och pluga teori så har jag bara uppskrivning och uppkörning kvar sen. Känns verkligen som om det börjar närma sig nu! Dessutom är det bara 38 dagar kvar tills jag fyller 18 år! Nedräkningen pågår för fullt och samma helg är det Lag-SM i fälttävlan! Vi har två ryttare kvalade av minst tre, så en till sen har vi ett lag. :)


Jag och min sambo ELON!

Nu ska jag tilll och packa lite, eller, ja, en hel del då.. Jag ska flytta till Rättvik idag är tanken innan skolan börjar på Torsdag och jag har som vanligt en massa att göra innan dess. Jag ska bo typ på kvarngatan, i ovanvånignen på ett hus, 2 rum och kök på 90 kvadratmeter, tillsammans med min vän Elin Hallgren! Och lilla Olle så klart!


Min lilla Olle! :)

Nu ska jag äta middag, sen sätta fart med packningen!
Kram Malin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: