TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Flying King

Kategori: Amandas inlägg



Blir inget med Bianca , hon flyttar till en familj i Stockholm.





Fick ett samtal från mora för någon timme sen,(la upp på facebook att jag letade häst) - och då ringde Victoria & Julia och frågade om jag ville ta deras Kingen på foder.
Det var ju tänkt så förut också - men det blev ändrade planer för dom då, nu hörde dom av sig igen. 
Både jag & dom ska spåna lite, men blir kanske så att dom kör upp Kingen på fredag efter jag & Julia gått klart skolan! Känns bra att ta Kingen eftersom jag känner både Julia & Victoria sedan tidigare och dom vet vem jag är - dessutom sa dom att det gav dom en bra känsla att jag tar honom också.

Ja, så snart vet vi om det kommer upp en söt liten vit c-ponny till Rättvik ;)






(bilder lånade från Julia & Victorias facebook)


Kommentarer

  • Anonym säger:

    varför en ponny och inte en storhäst?

    2011-08-30 | 20:47:20
  • amanda säger:

    Blir Kingen nu ett tag tills jag hittat storhäst! :)

    2011-08-31 | 19:21:09
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/
  • Anonym säger:

    okej :)

    2011-08-31 | 23:29:18

Kommentera inlägget här: