TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

åh, mysponny

Kategori: Amandas inlägg

I början var hon väldigt stel och motvillig men när jag började hitta lite knappar där så ville jag typ aldrig sluta rida! Hon var jättefin verkligen och jag trivdes otroligt bra med henne. Självklart behövs en del dressyrarbete och jag gissar på massa markarbete för att stärka. Hon var lite tjock också, men hon hade gått på bete så det förstår man ju! - det bantar jag nog bort rätt fort om jag får upp henne med väldigt intensiv igångsättningsträning!

Det skulle komma en familj imorgon men dom två döttrarna var inte så rutinerade och hade mest ridit på ridskola, och sen skulle det komma en till tjej till helgen och pröva henne, men sarah (ägaren) tycke att jag och hon klickade bra och hon hade typ bestämt sig!
Vi får hoppas på det bästa nu, och hon skulle höra av sig när hon visste. Om jag får ta Bianca så skulle dom köra upp henne till helgen eller nästa vecka då Sarah vill ha det gjort innan hon börjar skolan.
Varken jag eller Saga filmade varandra men det får bli några såhär tråkiga & suddiga bilder i alla fall :p
(dessa bilder är tagna när vi precis satt upp så det var innan hon lossnade och blev rund och fin i rörelsemönstena)
Bianca - Plankan, Banki(s), Ankan, Bibus, Ankis. Ja vi kommer nog hinna hitta många smeknamn!
Nu gäller det bara att hoppas på det bästa!!
inte nog för att vara nervös äver resan dit och hur allt skulle gå, så måste jag nu vara nervös över hur vi ska lyckas ta oss hem samt om jag får henne eller inte..!
det vore underbart i alla fall! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: