TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

30 dagar framöver

Kategori: Amandas inlägg

från och med idag har vi 30 dagar på oss, att njuta av tiden tillsammans.
ett val jag gruvat mig länge över, ett val jag säkert kommer att må dåligt över en lång tid framöver.
om 30 dagar åker min älskade tillbaka, och sedan ut på annons.
det bästa är att jag får vara med och skriva annons och vara med och "välja" hans nya hem om man nu ser det så.

tack för den här tiden rasmus, tack för allt du givit mig.
kan inte förstå att det här är sant, men det är mitt val och nu har jag bestämt såhär.

min bästa vän, vi har gått igenom mycket, väldigt mycket på en kort tid.
den 31 januari var den bästa dagen i mitt liv, och den dagen kommer att leva i mitt inre så otroligt länge.
jag minns varje dag med dig, alla underbara stunder.
allt slit vi har gått igenom, alla dagar vi kämpat oss igenom - men vi har gjort det med glädje.
jag hoppas att du får bli bästa vän med annan tjej/kille, den människan kan skatta sig lycklig som får turen att äga dig!

kan skriva flera sidor, kan sitta i timmar.
tårarna rinner och rinner och kommer förmodligen inte att sluta.

du är mitt liv, mitt allt. min bästa vän, min själsfrände.
mitt ljus i dom mörkaste dagarna.
tack för all lycka du gett mig, jag är förevigt tacksam.
du har lärt mig allt vad kärlek och ansvar innehåller, det har jag att förevigt tacka.

trettio dagar kvar rasmus,
en månad kvar.
ååh vad vi ska njuta, och vi ska bara ha kul!!


i love you til' death do us apart,
my heart will forever belong to you.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Är så sorligt att läsa då ni var så perfekta tillsammans. Även fast jag inte känner dig så bra önskar jag att jag kunde köpa honom just till dig. Skönt att höra att du i alla fall får vara med och bestämma in i det sista. Kram på dig gumman, sörjer med dig. ♥

    2011-08-12 | 17:49:09
  • amanda säger:

    åh anonym, så otorligt fina ord. tusen tusen tusen tack! synd bara att du inte skrev ditt namn! kram, och tack ♥ !

    2011-08-12 | 17:59:03
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/
  • Bitte säger:

    Sorry Amanda, var inte meningen att vara anonym, glömde kanske fylla i mitt namn. Sköt om dig nu. Kram // Bitte

    2011-08-12 | 22:08:11

Kommentera inlägget här: